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★★★★☆

4.4 étoiles sur 5 de 962 avis

2013-09-12
The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty - de Matthew Dixon, Nick Toman, Rick DeLisi (Author)

Caractéristiques The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty

Le paragraphe ci-dessous sont affichées les caractéristiques communes sur The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty

Le Titre Du LivreThe Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty
Publié Le2013-09-12
TraducteurMayowa Bart
Nombre de Pages101 Pages
Taille du fichier58.97 MB
Langue du LivreAnglais & Français
ÉditeurScribner
ISBN-109251543701-EFL
Type de LivreEPub PDF AMZ DBK XHTML
de (Auteur)Matthew Dixon, Nick Toman, Rick DeLisi
Digital ISBN720-2137331080-KUG
Nom de FichierThe-Effortless-Experience-Conquering-the-New-Battleground-for-Customer-Loyalty.pdf

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At Call to Loyalty 2015 attendees heard from Matt Dixon author of the bestselling book The Effortless Experience Matt shares his research and findings on …

concept « The Effortless Experience » NOTES 1 CEB The Effortless Experience Conquering the New Battleground for Customer Loyalty 2 Matthew Dixon Karen Freeman et Nicholas Toman Stop trying to delight your customers 88 78 116–22 Harvard Business Review 2010 3 Jonty Pearce Net Easy The latest metric for your contact center


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