★★★★☆
4.4 étoiles sur 5 de 962 avis
2013-09-12
The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty - de Matthew Dixon, Nick Toman, Rick DeLisi (Author)
Caractéristiques The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty
Le paragraphe ci-dessous sont affichées les caractéristiques communes sur The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty
| Le Titre Du Livre | The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty |
| Publié Le | 2013-09-12 |
| Traducteur | Mayowa Bart |
| Nombre de Pages | 101 Pages |
| Taille du fichier | 58.97 MB |
| Langue du Livre | Anglais & Français |
| Éditeur | Scribner |
| ISBN-10 | 9251543701-EFL |
| Type de Livre | EPub PDF AMZ DBK XHTML |
| de (Auteur) | Matthew Dixon, Nick Toman, Rick DeLisi |
| Digital ISBN | 720-2137331080-KUG |
| Nom de Fichier | The-Effortless-Experience-Conquering-the-New-Battleground-for-Customer-Loyalty.pdf |
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At Call to Loyalty 2015 attendees heard from Matt Dixon author of the bestselling book The Effortless Experience Matt shares his research and findings on …
concept « The Effortless Experience » NOTES 1 CEB The Effortless Experience Conquering the New Battleground for Customer Loyalty 2 Matthew Dixon Karen Freeman et Nicholas Toman Stop trying to delight your customers 88 78 116–22 Harvard Business Review 2010 3 Jonty Pearce Net Easy The latest metric for your contact center